Skade- och förlustanmäl elevdator
Den här tjänsten kräver inloggningI denna tjänst anmäler du skada eller förlust av den dator som du lånar från Hulebäcksgymnasiet under din studietid.
OBS det är viktigt att du har stämt av felet/skadan/förlusten med Hulebäcksgymnasiets IT-avdelning innan du fyller i denna anmälan!
Följ ärendet på Mina sidor
Efter att du har skickat in ditt ärende kommer du att få bekräftelse via e-post eller sms.
Du kan följa ditt ärende och ställa dina frågor direkt till din handläggare via meddelande.
Följande behövs för e-tjänsten
- E-legitimation
- Fullmakt/Intyg (vid företrädare eller god man)
- Så här skaffar du e-legitimation
Du kommer att gå igenom följande steg:
Föregående
- Kontaktuppgifter
- Skada eller stöld/förlust?
- Intygan
- Förhandsgranska
- Signera och skicka in
